Гру 092018
 

 

03 грудня 2018 року відбулося засідання педагогічної ради «Реалізація наскрізних змістових ліній через навчальні предмети як забезпечення формування ціннісних і світоглядних орієнтацій учня».

 

Практичний психолог Луценко Н.В. ознайомила з результатами  дослідження адаптації учнів 5-их класів та надала рекомендації педагогам щодо роботи з гіперактивними учнями.

 

Мета загальної середньої освіти забезпечується шляхом формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності. Саме на це звернула увагу Співак М.І., учитель біології, у своєму виступі «Реалізація наскрізних ліній на уроках біології».

 

Пузич М.М., учитель математики, висвітлила під час презентації свого досвіду особливості запровадження наскрізних ліній на уроках математики як засобу інтеграції навчальних предметів.

 

Педагоги  активно брали участь у практичних завданнях та жваво ділилися своїм досвідом реалізації наскрізних змістових ліній.

 

п1

п2

п3

п4

п5